Update Info.

都說了我的老本行是西洋音樂!! (雖然現在這麼說好像都很沒有說服力,但我堅持這是實情XD)~2010/05/23

2009年6月7日 星期日

[轉錄] Celebrating Plurk 1st Birthday with Taiwanese Plurkers by Alvin Woon

原文:http://blog.plurk.com/2009/06/06/celebrating-plurk-1st-birthday-with-taiwanese-plurkers/

翻譯:http://plurker.pixnet.net/blog/post/28159893

Last sunday (May 31st) I celebrated Plurk 1st birthday with around 300 Taiwanese plurkers. Words cannot describe what an amazing event it was and one that I will always remember for many years to come. I’ve been in Taiwan for about 4 months now and every little things about this place is heart warming to say the least. Hereby I wish to extend my gratitude to the organizer (plurker.tw.com) of this birthday event, all the sponsors and last but definitely not least, all the plurkers who were there.

Looking back, this past 1 year has been a momentous and joyful ride. As our previous blog post stated, Plurk has ALWAYS been about fun from day one. We also want to let you know how much fun we are having building this little beast and watching it grows up.  Happy birthday.

翻譯:上週日(5月31日)我與300位台灣噗浪客一起慶祝噗浪的第一個生日,這是個我無法用言語表達的活動,而且許多年之後都將會留在我的記憶中。我到台灣已經四個多月了,而發生的每一件小事情都如此地溫暖我的心。藉這個機會,我要感謝主辦這次派對的放浪人生,感謝所有的贊助商,以及最後,每一位在場的噗浪客。

回過頭來看,過去的一年是一趟重要而且快樂的旅程,正如我們之前的部落格所寫,噗浪打從第一天開始就「永遠」跟好玩密不可分。我們也希望讓大家知道,我們正在打造的這隻「禽獸」會有多好玩,然後看著它一天一天長大!生日快樂!

主辦單位回應:

別感謝我們!感謝這塊土地上的每一位噗浪客!有朝一日真有噗浪長得很大的那一天,也希望創辦團隊別忘了噗浪成立的初衷!(切!Alvin你裝什麼肉麻)

推到 Plurk!

沒有留言: